Klantenservice

Andere klacht?

PRIGGO vindt happy klanten het aller aller belangrijkste! We doen er dan ook alles aan om onze service steeds meer te verbeteren. Mocht je onverhoopt tegen iets aanlopen dat wij fout hebben gedaan….allereerst sorry, maar stuur direct een email aan info@priggo.nl en we proberen samen tot een oplossing te komen. Je mag over alles een klacht indienen, zowel over prodcuten als over onze dienstverlening. Als er sprake is van een productklacht vragen wij je om ordernummer in de onderwerpsbalk te vermelden en foto's van de productklacht toe te voegen, zodat we gelijk de klacht goed kunnen beoordelen. 

Heb je een andere klacht. Over bijvoorbeeld onze service, stuur dan ook direct een email aan info@priggo.nl en we proberen samen tot een oplossing te komen.

 Wat te doen bij een klacht?

De klachttermijn is 2 maanden na ontdekking van het gebrek. 

1. Stuur je klacht per email naar info@priggo.nl
2. Vermeldt in de titelbalk van de email "KLACHT"
3. Voeg foto's toe als het een productklacht is waaruit de klacht zichtbaar wordt
4. Je ontvangt binnen uiterlijk 24-uur een ontvangstbevestiging
5. Binnen uiterlijk 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie op je klacht. Heb je een urgente klacht? Meld dit aan ons! 

Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? 

Dat vinden we allereerst erg jammer! Je kunt je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)"